péntek, 2019. január 18., Piroska

Szabadidő

Öltöztesd fel ízlésesen az ajándékodat!

Az ajándékozással a szeretetünket és a figyelmességünket fejezzük ki. Szeretnénk vele örömet szerezni már az átadás pillanatában; így nem csak a tökéletes ajándék megtalálására fordítsunk nagy gondot, hanem az ízléses és találó csomagolásra is. Milyen ötletes lehetőségeink vannak otthon?

Borítsd fénybe az otthonodat!

Mit vársz legjobban a közelgő télben? A hófehér tájat? Az önfeledt szánkózást? A hosszú téli estéket? A sötét éjszakák szépségét a csillagok ragyogó fénye adja. A mi otthonunk kellemes melegét és hangulatát szintén fokozhatjuk fényekkel és szép világítással, amik főleg az ilyen hosszú sötét estéken érvényesülnek. Nem feltétlenül a nagy csillárokra és klasszikus olvasólámpákra kell itt gondolunk. Rengeteg fényhez kapcsolódó kreatív ötlet várja, hogy megvalósítsuk.

Csak egy ipszilon – miért annyira fontos ez?

Egy ipszilonnal kezdődött minden. Olyan jól nézett ki a családnevem ezzel a nemesi végződéssel, hogy firtatni kezdtem nagyanyámnál, ugyan nem voltak-e kutyabőrös őseink, mert akkor engedélyeztetném úgy a családnevemet: Kéky. Azt mondta, hogy de, talán, az 1800-as évek környékén. Ám 25 évvel ezelőtt „éppcsakfelnőttként” nem volt türelmem levéltárról levéltárra mászkálni azért, hogy kiderüljön, jár-e nekem az a nyavalyás ipszilon! Na de most! Itthon, a számítógép előtt ülve is kideríthetem!

Hobby állattartás – csak jól érdemes csinálni!

Aki szívvel-lélekkel tart otthon állatot, az egyetért azzal, hogy a kis jószágok bőven meghálálják a kapott gondoskodást. Vigyázunk rájuk, etetjük, gondozzuk őket, és van, hogy tanítani vagy nevelni is kell a kedvenceket. Ez bizony időt és energiát követel. De amit cserébe kapunk, az sokkal többet ér.

Napi 30 perc mozgás – a legjobb orvosság?

Van, akinek a sport gyerekkorától életének szerves része, de van, aki csak szeretné azzá tenni. Őket biztatjuk, hiszen már napi 30 perc mozgás is komoly pozitív változásokat hozhat életükben. Íme, 20 tudományosan igazolt hatás, ami talán még azokat is ösztönzi, akik nehezen veszik rá magukat legalább napi félórás mozgásra.

Oldalak